bgcolor: #fff;

Fredag


Idag har jag haft seminarium, ett tidigt på morgonen där läraren var sen plus att hennes mikrofån inte fungerade första halvtimmen så den lektionen blev nästan en timme kortare. Bara jag som inte klagar, jag tror det bara är jag i min grupp som fortrfarande hoppas på en "håltimme" när läraren inte dyker upp. Några bryr sig väl kanske inte och några ringer helt enkelt upp läraren och frågar vart hon är. Skulle nog aldrig falla mig in att ringa läraren..

Jag hade i alla fall väldigt mycket tid mellan mina lektioner idag så det spelar igen roll att läraren kom till sist. Jag spenderade min rast på fyra timmar ute i min lilla trädgård. Jag måste köpa ny blommor till min krukor.. Jag ska nog satsa på perenner i år så slipper man köpa nya efter vintern. Jag satte mig i alla fall ner i min solstol och började tvinna ståltråd (tror inte det är ståltråd egentligen) och formade hjärtan, jag tror jag ska göra en liten flicka också men det får vänta till imorgon.

Så jag har varit ute från halv elva till halv tre och det var så himla skönt! Satt faktiskt och läste lite kurslitteratur ute i solen också, så jag satt inte bara och lekte. Jag satte även upp min fågelholk jag målat nu, jätte gulligt!

Får se lite vad resten av kvällen bjuder på, lite fredagsmys kanske! Imorgon blir det tjejmiddag, yeaj!


  

Mobilkameran, ni får bortse från dem torkade blommorna från förra året.

 
Här ska ett lyckligt par fåglar bo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0