bgcolor: #fff;

Fredag 22 april

Igår åkte jag och mamma för att handla lite, vi kom hem med permanentvätska åt mig. Jag har funderat länge på att permanenta mitt hår lockigt så att min snälla mamma ska slippa göra flätor på mig hela tiden. Även fast jag tror hon tycker det är lite kul när jag kommer och ber henne fläta mitt hår.
Nu är det gjort i alla fall, vi gjorde det sent igårkväll så idag var första dagen med lockigt hår. Jag blev jätte nöjd! Nu ska jag få en massage av Bruno sen ska jag nog lägga mig i sängen och kanske somna snart. Upp och jobba imorgon, sen blir det påskmiddag hemma hos mor och far!
Tack R-M och Hasse för middagen ikväll, tre rätters och allt var jätte gott! Såsen till laxen var godast, ellerhur älskling?

Lite suddig mobilbild, men den får duga så länge. Go'natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0