bgcolor: #fff;

Måndag 25 april


I lördags var det dags för en till påskmiddag, dock hemma hos min mamma och pappa. Där blev det riktig påskmat med en massa ägg, köttbullar, prinskorvar sill och potatis och lax. Som julen all over again bara att det är ljust och grönt ute. Det var jätte gott! Mormor var där också, det var jätte mysigt att sitta tillsammans och äta. Det tråkiga var bara att det inte blev någon mysig uppesittarkväll eftersom jag skulle upp och jobba igen på söndagen.

Söndagen var lite kämpig, vi bara två stycken på jobbet hela söndagen. Som tur var, var det väldigt lugnt hela dagen och vi klarade oss, men jag skulle säga att det var med nöd och näppe. Vi hade kanske klarat av lite mer kunder om dom kommit utspritt under hela dagen, men vi hade aldrig klarat av en normal lunchrusch..

Efter jobbet åkte jag hem för att duscha, byta om och packa ner lite grejer och sen bar det av till spånga och Caledonian där Brunos hela kompisskara befann sig, det var bara en som fattades av alla och det var Ivar. Det är kul att träffa alla sådär. Mysigt! Fia var hemma i Sthlm igen vilket var jätte roligt!

Det blev måndag och vädret blev precis som det skulle. Jättevarmt med klarblå himmel och en strålande sol! Jag började dagen med att följa med till kristineberg för att titta på lite fotboll. Bruno och några grabbar skulle lira lite tvåmål så jag tog med mig amanda och satt på sidan och tittade på samtidigt som jag njöt av det härliga vädret. Amanda höll på att gå under i hettan som hon flåsade så jag hängde över min halsduk över henne eftersom den är ljus till skillnad från henne själv. Hon såg ut som en liten arab i sahara.

Efter fotbollen åkte vi hem och väl hemma packade jag ihop en väska med vatten åt oss och jyckarna och sen bar det av ner till vattnet. Där spenderade vi eftermiddagen och det var så himla mysigt. Där ska jag bo i sommar. Det underbara är att det bara är 20 minuters promenad hemmifrån mig ner dit. Jag älskar att bo på landet!


fiskartorp

Kommentarer
Postat av: Fia

Det var jättekul att se er alla också :)

Vilken fin fågelholk förresten!

2011-04-28 @ 21:58:46
URL: http://fiason.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Tack, jag tycker den är jätte söt! Blev riktigt nöjd med hur den blev :)

2011-04-28 @ 22:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0