bgcolor: #fff;

Onsdag 13 april


Jag är så trött just nu! Ska snart gå och lägga mig tror jag..

Idag var jag hemma från VFUn eftersom halva klassen skulle in till stan och den andra halvan skulle ha fritids hela dagen så jag pratade med min handledare och hon trodde inte jag skulle få ut så mycket av den här dag så då valde jag att stanna hemma och skriva lite och titta på en föreläsning istället.

Jag var även upp till min kära vän Sanna och var med henne och hennes söta söner ett tag. När grabbarna somnat tog vi varsin kopp té och satt och pratade lite och kollade på tv. Det var jätte mysigt!

När Bruno kom hem var det dags för mig att gå och möta honom med amanda och när vi var hemma igen stekte vi lite blodpudding till lunch. Blodpudding är underskattat, jag gillade inte det så jätte mycket när jag var liten men det är faktiskt gott.

Vid halv sju gick vi hem till mamma och pappa för att följa med de upp till skolan där min äldre lillebror skulle vara med i en musikal som skolan gör varje år. Han var jätte duktig! Alla var duktiga och det var jätte roligt att gå dit och titta! Jorden runt på 80 dagar gjorde de och de var som sagt jätte bra!

Direkt när vi kom hem därifrån böt jag om för att gå ut och springa med Sanna, vi sprang bara en kort vända eftersom jag precis börjar bli frisk och Sanna har inte sprungit på ett bra tag sen hon fick ont i knät. Imorgon ska jag nog köra lite fys och på fredag ska jag nog gå ut och springa milen. Jag längtar! Jag älskar att gå ut och springa, väder spelar ingen roll, det har varit så tråkigt att jag varit sjuk så länge. Men nu kör jag på igen, nu orkar jag inte bry mig om förkylningen längre!

Nu blir det en skön avslappnande dusch och sen sängen, jag kommer slockna på en gång.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0