bgcolor: #fff;

Onsdag kl 10:10


I lördags var jag på kalas, eller tjejmiddag. Sandy är sista tjejen i gänget att fylla 24, välkommen in i klubben! Det var jätte trevligt och roligt, det roligaste är ju nästan att man får träffa alla vänner som man inte ser så ofta! Det blev mat, lekar och lite mer lekar.. :) Precis som det brukar vara hemma hos Sandy.

I söndags var vi och firade farbror Maskros på en restaurang i jakan! Det är samma sak här, det är så roligt att träffa alla, min släkt är den bästa släkten någonsin! Jag ångrar dock mitt matval då både Brunos och pappas var godare. Min smakade inte så jätte mycket, det var gott, men äter man ute vill man smaka något exceptionellt.

Måndag och tisdag har spenderats på mamma och pappas baksida i solskenet! Helt underbart! Igår hade jag till och med solfrossa när vi gick hem. Det ser inte ut att bli riktigt lika fint idag som igår, men dagen har precis börjat så jag antar att vi får se. Igår gick jag och Bruno ut och sprang, det var jätte skönt och det är så ljust och fint på kvällarna nu, det har jag saknat så mycket!

Idag har jag hittills hunnit med en studiegruppträff och frukost och nu ska jag och amanda gå ut och gå. Klockan tolv är det dags för en lektion. Blä, jag vill inte! Sen vet jag inte riktigt vad som händer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0