bgcolor: #fff;

Onsdag, och idag är de verkligen onsdag..

Idag stannade jag hemma från VFU:n.. Jag har blivit sjuk igen! Det började som förkylning med nästäppa och ont i halsen vilket nu gått vidare till hosta. Bruno var snäll och köpte hostmedecin till mig på vägen hem från skolan! Tack elskling!

Jag hade utvecklingssamtal idag och det gick jätte bra tycker jag! Tackar min handledare som i all hast fixar någon som kan ta klassen och ställer upp även fast hon får reda på det 5 minuter innan vi ska börja. Det blev lite missförstånd där med min lärare från högskolan. Det kändes bra i alla fall, kan inte så här i efter hand tänka mig att jag gått och undrat hur de skulle gå.

Som sagt stannade jag hemma och jag hade tänkt hinna vila efter utvecklingssamtalet, men då var det bara att gå ut med amanda och sen hann jag inte mer än att slänga i mig lite frukost, var inte hungrig pga halsen på morgonen, och ska precis lägga mig i soffan, då plingar det på dörren.

Det var två killar som skulle byta min dörr. Vårat hus är tydligen snett för killarna berättade att de fick passa in allt för hand typ. Alltså kapa lister och allt sånt där för att allt skulle passa i dörrhålet. Så är det med gamla hus och de fick hålla på bra länge men jag tycker helt klart det var värt de, dörren är jätte fin och jag har inte tänkt på att jag hört någon i trappen på hela kvällen! Skönt!

Nu på kvällen har Bruno suttit och spelat tvspel och jag har målat en fågelholk jag köpt. Den blev svart och vit och med en massa färgglada prickar. Jag är jätte nöjd och ska hänga ut den sen, kanske imorgon. Nu sitter amanda och stirrar på mig.. Jag tror hon vill komma upp och mysa, så jag ska väl gosa lite och sen gå och lägga mig.

Jag och amanda säger därför, Go'natt och sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0