bgcolor: #fff;

Tisdag (fast jag tror hela tiden att det är onsdag)

Jag sitter och skriver om min individuella VFU jag gjorde förra året. Dö! Trist! Faktiskt, speciellt när man får reda på att man ska göra ind. VFU och informationen är så kass att alla gör på olika sätt och ingenm säger att den ska redovisas. Eller jag kanske sov? Jag vet inte, jag har ju i alla fall inte gjort något speciellt eftersom jag var en av de som tog det som att vi bara ska finnas där som en extra personal för att få "känna" på hur det känns att jobba typ. Kul att berätta om det liksom! Jag har inte observerat något spännande alls.. jä jä..

Jag har inte skrivt här på länge.. jag har inte orkat, inte velat och av en massa andra anledningar. Men nu så ska jag ta tag i mig själv igen tänkte jag.

Förresten, det är ju lagom kul att när man väl börjat löpträna igen efter att ha varit förkyld så länge så går det ungefär en månad och så sitter man där igen och snörvlar och är täppt i hela ansiktet ända upp till öronen. Jag har även börjat hosta nu också för att det kliar i halsen. usch!

Men guh vad jag klagar! Att vara tilbaka i skolan och "jobba" är i alla fall jätte kul! Jag trivs verkligen i skolan och jag känner att jag har valt så rätt yrke som jag bara kan! Jag kommer bli världens bästa fröken! Haha! Jag ska utveklingssamtal imorgon med min handledare och min lärare på högskolan, då får jag höra om jag verkligen är lärarmaterial och kommer bli världens bästa fröken.. ;)

En annan rolig sak jag inte kan låta bli att berätta längre är att i helgen kommer en hund hit och hälsar på. Han fyller två år i maj och är schäfer/gråhund. Om allt går bra och det känns bra för alla inblandade i helgen kommer han stanna här hos mig en vecka. Fortsätter det att gå bra kommer jag få ett fodervärdskontrakt på honom som så småningom kommer att bli ett köpebevis. Men jag ska inte lägga ner för mycket tankar på det, för då kommer jag bli så besviken om det inte blir så. Men jag hoppas och längtar väldigt mycket till helgen så får vi se hur det går!

Nej, nu måste jag fortsätta med mitt skrivande om min individuella VFU..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0