bgcolor: #fff;

Torsdag 28 april


Idag var en sådan dag som jag ville spendera alla mina vakna timmar utomhus.. Men icke! För här skulle det läsas och svara på frågor till seminariet imorgon. Hann få en timme i solen i alla fall, drygt, det var nog lite mindre än en timme.

Sen var det dags för gruppträff inför imorgon och det tog ganska lång tid så när vi var klara var klockan fyra och då var det bara till att gå ut med hundarna. Men då gjorde vi så att jag tog Bowser på en löptur och Bruno tog Amanda på en promenad mer anpassad för henne. Tror inte Bruno var speciellt missnöjd med den dealen.

Sen blev det middag och lite vila i soffan, det var könt! Våran mysfilt är tvättat nu och den luktar jätte gott, så nu kan man somna i soffan igen. Det är något magiskt medden filten, så fort man drar den över sig sluter man ögonen och somnar. Otroligt skönt! Dock somnade jag aldrig för sen hörde jag en liten flicka ropa "Naaattis!!". Det var Thyra myra med familj som gick förbi utanför. Tristan var tokig i Bowser, han hade nog blivit helnöjd om han hade fått mysa med honom hela kvällen. Det är nog för att Bowser är så mjuk, våran "lilla" björn!

Imorgon är det seminarie, tidigt.. Så det är bara upp och hoppa! Får se vad som händer sedan, hoppas det blir fint väder! ..då har jag en idé vad jag ska göra i alla fall.

Nu blir det en kopp té i soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0