bgcolor: #fff;

Torsdag idag..


Hostar som en tok just nu, så typiskt när man ska gå och lägga sig. Då bara slår det till, det som har känts så bra hela dagen, det känns som att hostmedecinen verkligen fungerar. Dock tog jag medecin nyligen så det tar ju ett tag innan den börjar verka så jag kanske borde ha tagit den lite tidigare nu på kvällen egentligen.

Har varit hemma idag också, jag tänker inte göra om samma misstag som förra förkylningen. Jobbade på en då och det slutade med att man var sjuk i tre veckor. Jag hatar förkylningar, för jag brukar oftast inte må så dåligt så jag fortsätter väldigt lätt mina dagar som vanligt vilket kommer och biter mig i baken sen..

Idag har jag spenderat mycket tid i soffan och bara tagit det lugnt, det är lite jobbigt när det är blå himmel utanför. Men det var bra att jag inte gick ut mer än med amanda för utomhus var det storm. Träden här på baksidan vajade som rågen ute på åkrarna. Det såg ut som att jag kunde gå ut och böja träden hur lätt som helst.

Näe, nu är det dags för sängen. Go'natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0