bgcolor: #fff;

Tisdag 14 Juni


Just nu är jag helt slut! Ska nog lägga mig och läsa med en kopp té snart.

Idag har jag jobbat som vanligt, det har varit en lugn dag på förskolan och det är skönt med sådanna dagar också. När jag kom hem var jag dock helt slut, jätte trött och då är det farligt att sätta sig ner i soffan.. Men det var precis vad jag gjorde och så började fundera på att jag måste sätta igång med hårdträning inför midnattsloppet. Jag ligger inte bra till efter alla skoluppgifter som ska in när terminen avslutas och på det ska man hinna jobba och även hinna med en massa strul på andra jobbet. Det har vart tuffa dagar i maj och juni. Men nu ska all missad träning tas igen!

Började idag med att gå ner till simhallen en timme för att simma 1,5 km. Det var riktigt tufft sista längden, då var jag trött men det känns så bra att simma. Man blir sådär härligt trött i hela kroppen, jag orkar knappt borsta håret för att det är så jobbigt att hålla upp armarna.. speciellt när man har världens mest otränade armar. Imorgon ska jag ut och springa, det ska bli en mil imorgon, dock kommer det bli en lugn mil. Men jag kör jag fys inne om det ösregnar, regn är okej, men inte när det regnar vattenpölar.

Jag tycker alla ska hålla tummarna för mig så jag får det jobbet jag vill ha, men de får jag veta vid midsommar.

Nu regnar det, hoppas det regnar så mycket så att mitt gräs tar lite fart. Det är helt sönderbränt av all sol och eftersom vi bor så högt upp så försvinner vattnet snabbt om det bara regnar lite. Det får gärna regna mycket inatt. Jag vill ha den fina gräsmattan jag hade förra året! Nej, nu blir det sängen. Go'natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0