bgcolor: #fff;

Tisdag 21 Juni


Igår var det stängning på jobbet och idag fick jag gå hem så tidigt som halv fem. Det är min tidigaste dag i veckan. Tjihoo! Jag är glad över att detta inte är mina ordinarie tider, jag har sagt det förr och säger det igen. Jag skulle aldrig gå med på att ha sådana här tider om jag skulle vara fast anställd.

Idag hade jag ett missat samtal och ett meddelande på min telefonsvarare. Det var angående valparna vi mailade om igår kväll. Jag ringde upp henne på min lunchrast och imorgon åker vi och tittar på hundvalpar i åkersberga. De är jätte söta och är Borde Collie, Schäfer och Labrador blandisar och är helt grymt söta! Men vi kommer inte komma hem med någon imorgon för att de är inte åtta veckor än. Dem blir åtta vekor när vi är i Finland, så det hela kommer bara fungera om de kan hålla kvar valpen tills vi kommer hem och jag har jobbat klart.

Jag har även pratat med en trevlig tjej som bor i värmland. De har fyra hanar kvar som är långhåriga schäfrar som jag också är intresserad av. Det är ju bara det att det är lite längre att åka dit, men vi kanske åker och tittar på de också. Vi får se, jag kommer säkert vara helt såld när jag väl sätt valparna imorgon, men som sagt det återstår å se. Jag som har så svårt att bestämma mig, hur ska jag bestämma mig nu?

Nu ska jag lägga mig i sängen och kanske kolla på någon serie med Bruno för att sedan sova gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0