bgcolor: #fff;

Torsdag 2 Juni

Idag gick jag och Bruno ut i solskenet med amanda och köpte mjukglass. Det var gott, kändes som sommar! Efter det gick vi hem till mamma och pappa, där käkade vi hamburgare och sen tittate vi på senaste Narnia filmen. Jag tycker om Aslan, tårarna började rinna när de träffade honom i slutet och han pratade med barnen. Det är så fint!
Jag har pratat mycket med Bruno, mamma och pappa idag om hund. Eftersom de som har Link kanske vill lösa det inom familjen istället så har jag börjat fundera lite och det kanske lutar mot att skaffa en helt egen valp istället. Det positiva är att tiden jag har nu när jag studerar kommer jag aldrig ha igen vilket gör det till en bra tid att skaffa en valp, plus att jag får sätta min egen prägel på honom. Så vi får se, det kanske blir valp istället. Har tittat på en del idag på blocket.. Man blir ju sugen, men som sagt, vi får se.
En till kul grej är att jag har ett namn klart också vad han ska heta i så fall..
Nu sitter vi hemma och jag har precis gjort en drink med min fina turkosa mixer. Den blev lite för söt tycker jag men jag hade ingen citron hemma som det ska vara i egentligen. Men men.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0