bgcolor: #fff;

Fredag 20 Maj

Wii, idag blev jag i princip klar med fördjupningsuppgiften! Ska bara skriva en halv sida sammanfattning på söndag efter jobbet så kan man sitta och finputsa på måndag! Det känns jätteskönt! När jag blev klar åkte jag hem till Bruno..
Från det att jag kom hem till Bruno till nu har vi suttit på baksidan i solen och spelar kort och druckit vodka redbull (fast det var smirnoff och burn egentligen) Vi spelade vändtia och jag vann alla utom en! tihi En sak som jag är bättre på än Bruno i alla fall, natur och djur är jag iofs bättre på också men det räknas inte om man inte säger typ ridsport hahah..
Vi ska till Lunkan och Denice för att äta tacos ikväll, gott! Det är bra också för då kan man bara skippa brödet så det är ingen problem med GI där inte!
Igår åkte vi iväg och tittade på Teddy när han hade fäktning, synd bara att de inte fäktades något just då. Så typiskt när man följer med! Efter det åkte vi till en kinarestaurang i jakan! Det var så himla gott, jag åt två små rätter, fast de var inte så små! Friterad scampi och kyckling i stark rödcurry- och kokossås! Jag och Thimmy funderade på att dricka upp såsen med sugrören.. Men vi höll tillbaka eftersom vi var ute bland folk..
Imorgon blir det till att gå upp och jobba.. "jippi"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0