bgcolor: #fff;

Fredag 27 Maj


Fredag!! Yeaj, äntligen lite ledigt!

Har precis tittat på så ska det låta hemma hos mor och far med amanda bredvid. Pappa popade popcorn alldeles nyss nu och amanda satt och viftade på rumpan brevid honom hur länge som helst. Tog ett bra tag innan hon gav upp på popcorn påsen..Nu ligger hon här brevid och sover som en stock.

Tittar på Man on Fire, den är fin!

Idag har jag jobbat, väldigt skön dag idag på jobbet faktiskt men när jag kom hem till mamma och pappa däckade jag totalt i soffan, var jätte hungirg men somnade ändå, sen blev det pizza och efter det somnade jag i soffan igen. Jag vet inte varför, jag är helt enormt trött ikväll.

På måndag kommer troligtvis Link hit till oss igen! Wii jätte mysigt då amanda snart åker tillbaka hem. Näe jag kan inte koncentrera mig, sitter bara och tittar på filmen.. Det får räcka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0