bgcolor: #fff;

Fredag - Lördag


Fredagen var en riktigt bra dag, jag hade seminarie på morgonen, inte riktigt en av de bra sakerna, det kändes som vi satt där jätte länge. Men det var ganska intressant ändå faktiskt, sen efter det kom Hasse och hämtade hem Bowser, de hade saknat varandra, det syntes. När Bowser och Hasse hade gett sig iväg tog jag soldynan under armen och amanda i den andra handen så gick vi ner till fiskartorp.

Det var inte riktigt lika varmt som sist vi var där, det blåste lite mer nu men det gjorde inte så jätte mycket. Vi la oss ute på bryggan och det var så skönt! Det är så avslappnande att sitta utomhus, vid vattnet och dingla med benen. Tyvärr är bryggan så hög att man inte når ner med fötterna i vattnet, kanske lika bra, tror inte vattnet hunnit bli så jätte varmt. Vi satt väl där nere i två timmar ungefär sen var det dags att promenera hem och käka. Då kom Bruno hem också, så vi åt lite lunch och efter det gick vi hem till min mor och far för att jag skulle följa med mormor och mamma till affären för att köpa hundmat till amanda. Hemma igen blev det pizza.

Lördag då, vad hände då? Morgonen var ganska lugn, vi gick ut med amanda för att sen äta frukost. Eller jag åt frukost, sen började vi städa lite i förrådet för att få plats med mitt gamla skrivbord. Det gick faktiskt bra, det ser inte värre ut nu än vad det gjorde innan. När vi var klara med det gjorde vi oss iordning och gick sedan till tåget för att möta Tunner och Rick som kom hit och grillade med oss. Vi gick ner till brasan en stund också men det var så kallt så där stannade vi inte länge, plus att amanda skällde så mycket på alla andra hundar den lilla fegisen.

Det var en riktigt trevlig kväll, även fast det gick som det gick i hockeyn. Nu börjar jag bli riktigt hungrig så det är dags att fixa nåogot att äta! Vi får se vad som händer idag, ett hundbesök kanske!? Springa ska jag göra ikväll också, sen får vi se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0