bgcolor: #fff;

Måndag 23 Maj


Idag lämnade jag in min fördjupningsuppgift så nu är den klar för dissikering.. Kul att göra ett arbete som sedan ska plockas isär av någon annan.. Men nu är det gjort och nu är det bar vänta och sen sätta igång att läsa alla adras också.

Imorgon börjar jag jobba, så resten av skolan som är kvar ska jag försöka hinna med på kvällarna då jobbet är på heltid. Detta gäller inte för resten av min skolgång utan bara den som är kvar nu fram tills att det blir lov alltså. Ska jobba från och med imorgon och hela juni plus två veckor i juli. Så himla skönt att få känna på hur det var att en gång tjäna pengar och ha gott om dem. Samtidigt känns det tungt att behöva gå upp tidigt imorgon, men jag får tänka på pengarna som kommer rulla in!

Idag lämnade jag som sagt in min fördjupningsuppgift, efter det åkte jag och Bruno till jakan där jag kollade runt på guldfynd för att försöka hitta liknande smycken som jag blev av med vid inbrottet för att få en aning om vad de kan ha kostat. Så nu har jag äntligen skickat in kompliteringen till polisanmälan. Nu är det bara försäkringsbolaget kvar, usch vad en massa tid och energi ett jävla inbrott kräver!

När vi var klara inne på guldfynd var vi jätte hungriga och hamnade på tastys med en stor skål, SKÅL, med pastasallad och kyckling- och baconröra! Det var himelskt gott och det var så mycket! Den portionen hade räckt till fyra middagar, och det vara bara min tallrik! När vi var proppmätta var fortfarande halva tallriken kvar, mer ändå. Jag var fräck och frågade om vi kunde få en doggybag och ta med oss resterna hem eftersom det var så mycket. En man sa då: det går absolut inte! Men sen började han skratta och så fick vi varsin liten låda att lägga det i och så vips hade jag lunch till tomtits imorgon! najs!

När jag kom hem var jag ju bara tvungen att springa bort lite av den där pastan så då fick Sanna ställa upp och springa ett varv med mig! Det var skönt, nu när vardagen kommer tillbaka efter mycket slit i skolan så ska jag bli ordentligare med träningen, den här veckan ska jag göra något varje dag!

Nu dusch, sen té och säng! Go'natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0