bgcolor: #fff;

Onsdag 11 maj


Idag var sista VFU dagen, usch så tråkigt! Det känns ju som min klass också så ska jag lämna dom nu inför slutspurten innan sommarlovet. Jag och min handledare arbetar så bra ihop och hon frågade mig hur hon nu skulle klara sig utan mig. Jag känner likadant, hur ska jag klara mig? Jag älskar att vara där och skulle nästan kunna tänka mig att vara där gratis jämt som en andra lärare. Jag vill inte skriva fördjupningsuppgift och sedan jobba på förskolan, jag vill vara med "min klass" och "mina elever".. Men men, tänkte jag skulle försöka hinna gå dit och hälsa på någon dag innan skolavslutning, kan bli jobbigt dock eftersom jag börjar jobba snart..

Det är väldigt mycket just nu i alla fall, två inlämningar nu på fredag, den ena är i princip klar, bara lite finslipning men den andra ska jag börja med imorgon. Jobbigt att behöva göra en utvärdering av sig själv plus att jag inte vet hur lång den ska vara.. Får fråga någon klasskompis hur långt hon gjort kanske..

Från och med imorgon är det i alla fall framför datorn jag kommer spendera det mesta av mina vakna timmar. Fram till den 23 maj för då ska allting vara klart. Men åtta sidor ska man väl klara lätt på en vecka?

Nu på kvällen gick jag hem en stund till mamma och pappa för att kolla hockeyn. Sverige vann, det är ju huvudsaken, kan nog inte säga så mycket mer om den matchen.. Dom kommer ju inte gå vidare om dom fortsätter att spela såhär. Men hejja hejja, man hejjar ju oavsett hur dom spelar!

Nu ska jag plocka in mina kaniner från uteburen sen är det sängen som gäller! Go'natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0