bgcolor: #fff;

Onsdag 18 Maj


Idag har jag spenderat mycket tid framför datorn, men det blev två timmar utomhus också. Det blev jätte fint väder strax efter klockan blivit tolv och jag tänkte att jag skulle ta en paus i mitt skrivande så jag gick ut och la mig en stund på altanen. Jag råkade somna.. så den lilla stunden blev en timme. Efter det var klockan nästan två och då var det lika bra att ta en promenad med amanda.

Så jag fick spendera lite tid i solen även fast jag sitter och skriver. Vi mötte mormor ute när vi tog våran promenad med amanda. Hon passade på att ta en promenad i solen hon också! Vi stog och pratade en stund, det var msyigt, härligt att se mormor ute i solen och att hon går ut och går själv så hon inte sitter inne ensam hela dagarna.

Sen var det bara att gå tillbaka till skrivandet. Har inte så mycket att berätta när man spenderar hela dagarna framför datorn.

Jo, jag fick två veckor till med jobb idag! Kommer få jobba v. 28-29 också! Yes! Så himla skönt! Plus att det är när förskolorna har sammanslagning ocskå så det kommer säkert inte vara jätte många barn heller, jag tycker om att jobba de veckorna för då har man så mycket tid för alla barn och man kan vara med på ett helt annat sätt! Jätte kul ska det bli i alla fall!

Så hoppas vi på att åka över till finland några dagar i sommar också jag och Bruno! Fast det är inte helt klart när det blir! Underbart! Som jag har längtat till det stället! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0