bgcolor: #fff;

Onsdag 4 Maj


Idag kom mina hm kläder! yeaj! Fick dock skicka tillbaka 6 plagg för att dom var för stora plus att två av dom inte var så fina som jag trodde så då beställde jag två andra klänningar istället. Men det som jag behöll passade verkligen jätte bra! Riktigt nöjd!

Idag var jag på min vfu, precis som måndag och tisdag också. Jag tog lite kortare dagar den här veckan eftersom hunden Link har bott med oss sen i söndags och jag tycker inte han ska behöva vara ensam hemma när han kommer till några han inte känner. Den lilla tiden han har varit ensam har i alla fall gått jätte bra! Han är så duktig, fin, härlig och mysig. Med lite kurser kommer han bli världens coolaste hund! Jag funderar faktiskt att pröva viltspår med honom om det blir så att han stannar här hos oss, vilket jag verkligen hoppas att han gör!

Nu på kvällen tog vi en promenad hem till mor och far och så ringde jag Annika och frågade om hon ville komma dit med Norton så att han kunde få träffa Link. Det gjorde hon och det gick bra, inget problem där och det känns skönt. Det som är lite jobbigt är att Link skulle försöka sätta på Norton hela tiden. Vet inte om det beror på att han är med Amanda hela dagarna och hon luktar säkert fortfarande "gott" efter löpet, eller om det beror på något annat. Får se om det försvinner eller inte. Huvudsaken är att han går ihop med Norton och Bowser och att dom inte visar några agressioner mot varandra så jag tycker det gick bra och jag är nöjd även fast det blev en hel del juckande.

Imorgon blir det till att vara hemma hela dagen för att plugga. Hoppas det blir fint väder så kanske man kan ta en riktigt långpromenad med jyckarna som paus i pluggandet! Nu är jag jätte trött, bra jobbat Sverige förresten! Usa kan gå och lägga sig.. Precis som jag ska göra nu, känns som att jag somnar med pannan på tangentbordet snart.

Usch! Jag dödade precis en jätte spindel.. usch jag ryser! Den kom krypande här på väggen precis framför mig. Dumt gjort av den om den ville leva. Jag är djurvän, men som alla människor drar jag gränsen någonstans. Förlåt om det regnar imorgon, jag tar på mig det i så fall.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0