bgcolor: #fff;

Söndag 1 Maj


Majmaj måne jag kan lura dig till skåne..

Jag har inte lurat någon idag, kände bara för att skriva så. Idag tog vi lite sovmorgon eftersom vi var ute med amanda så sent igår natt. Annars har vi bara tagit det lugnt hela dagen, ätit frukost och tittat på tv och vart ute och gått med amanda.

Ungefär klockan tre fick vi besök, det var hunden Link med husse och matte som kom hit. Det var jätte trevligt och Link var helmysig! Vi tog en promenad ute på broängarna och sen fick Link stanna här. Han ska stanna tills på torsdag nu första dagarna, för att på fredag ska han vaccineras. Nångång efter det så blir det förhoppningsvis ett fodervärdskontrakt till att börja med, sen blir det kanske ett köp i framtiden.

Just nu känns det jätte bra. Link är som sagt en riktigt mysig hund och hans matte och husse var jätte trevliga människor! Allting kändes riktigt bra!

Nu har vi precis varit ute och sprungit, jag, Bruno och Link, Sanna hängde också på och det gick jätte bra! Fullfart framåt. Kommer inte bli svårt att träna på att springa milen på 55 min om Link är med i alla fall. Lite skönt att ha någon som "drar" lite i en så man springer lite snabbare än vad man normalt skulle göra. Världens bästa träningspartner.

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0