bgcolor: #fff;

Tisdag 17 Maj


Helgen var ganska lugn och trevlig! Fredagen spenderades hemma hos mor och far för att hålla killarna sällskap medan de var ute på gallej! Bruno och grabbarna spederade större delen av kvällen med att spela och jag hamnade framför tvn och tittade på någon tjejfilm som gick på ettan, ganska rolig faktiskt.

I lördags var det melodifestivalen och den spenderades självklart som alltid hemma hos mor och far. Tyckte inte det var rätt låt som vann, den var inte jätte dålig men inte någon av mina favoriter. Jag gillade Finlands bidrag, det var en fin låt och eftersom jag är hjärntvättad med Hållbar Utveckling tänket och rädda planeten eftersom hela min utbildning har Hållbar Utveckling som en röd tråd rakt igenom. Jag blev såld så fort jag såg jorden på den enorma ledskärmen bakom. Men men, jag tyckte det var kul att det gick så bra för Saade och Sverige, så bra har det inte gått för oss sen typ 99..

På söndagen kollade vi ishockeyn såklart. Brunos vänner (ni räknas såklart som mina vänner också) var bjudna hit ut till Bro och vi hade egentligen tänkt grilla och ta ett första dopp men vädret tilllät inte det så alla fixade mat på eget sätt och sen kollade vi hockeyn. Det var jätte trevligt! Bruno fick diska så då är det lugnt. Det är nackdelen med att ha folk hemma när man inte har diskmaskin.. All disk..

Igår hände inte så mycket, för hela den här veckan kommer jag sitta här med min dator och skriva skriva skriva skriva.. Dock ska jag ta en paus idag tänkte jag och baka muffins. Eller jag tar alltid pauser när jag pluggar. Jag är sådan, sitter en stund  och skriver sen går jag och gör en kopp kaffe, sen skriver vi lite till, sen går jag ut och ställer mig och tittar på vädret för att sedan skriva lite till. Det är så jag jobbar. Nu är den här pausen slut.

Tjillevippen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0