bgcolor: #fff;

Torsdag 19 Maj


Grattis mamma!!
Hoppas du får en jätte bra födelsedag och att pappa har köpt något fint till dig för du borde inte förvänta dig något av mig eftersom jag är pank! Det blir så när man fyller år så sent i månaden men ändå innan den 25! Haha!

Jag tror jag ska plocka några blommor ur någons rabatt och ge till mamma kanske. Alltid någonting i alla fall!

Ja nu sitter jag här igen då, med sju dokument öppna och tre böcker med en massa markeringar i som jag ska försöka trycka in i min bakgrund i min undersökning jag gjort som ska lämnas in i rapportformat på måndag. Blääääääääää.. Det är ett ganska passande uttryck just nu. Varför måste jag ha med en bakgrund? Det är ju så svårt att skriva och så tråkigt.. Tänk vad bra om man bara behövde skriva det man ville! Då skulle jag ha en framsida, en innehållsförteckning, en inledning, syfte och frågeställning och resultat och ett tack. Helt underbart!

Nej, nu ska jag gå ut med min söta amanda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0