bgcolor: #fff;

Måndag 12 September


Så var det måndag igen och som vanligt spenderades måndagens förmiddag med att läsa kurslitteratur och sedan var det dags att göra sig i ordning för att cykla till jobbet. Idag fick jag sällskap en liten bit av husse och Gibbson och det är jätte trevligt! De mötte mig när det var dags att cykla hem också! Gibbson är världens go'aste lilla filur!

Det blev lite kaos idag på jobbet när vi skulle forsla ut alla barnen efter mellanmålet och vi bara var två vuxna. Men vi lyckades tillslut att få ut alla barnen med gummistövlar och galonbyxor på. På torsdag ska det vara personalmöte igen, dock är det alla förskolor som ingår i den östra delen som ska vara med. Då kommer jag och mamma gå på samma möte. Lite lustigt!

När jag kom hem från jobbet så satte jag mig ner en stund i soffan men sen var det dags att laga mat och efter att vi avnjutit maten så hamnade jag i soffan igen. Återigen blev soffsittandet väldigt kort för sen var det dags att gå till tvättstugan. Det är hemskt att behöva gå iväg för att tvätta. Jag vill flytta nu! Vi ska väl flytta någongång men vi måste vänta tills Bruno får tag i något skojigt jobb så han kan tjäna lite pengar, sen så!

Nu är allting klart och jag kan sitta kvar i soffan och ta det lugnt.. Jag ska nog göra en kopp té snart, skulle vilja ha något sött till det också, får väl se om man kan hitta på något. Go'natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0