bgcolor: #fff;

Onsdag 28 September


Det är redan onsdag och dagarna har bara flugit förbi. Imorgon är det torsdag och sedan är det bara fredag kvar och då blir det helg igen. Jag älskar att vardagarna går så snabbt, speciellt när helgen gick så långsamt. Då känns det som att man nästan har mer helg än vardag och det gillar jag ju såklart.

Idag var det jättekul på jobbet, det var inte lika fint väder som i måndags och tisdags men vi gick på utflykt och det tycker jag alltid är roligt. Även om det ibland kan vara lite jobbigt när man har bråttom hem och vissa barn vill stanna hela tiden men det är ändå skönt att komma utanför grindarna och staketen och göra annat med barnen. Idag gick vi och tittade på får. Vi hade tur att de var ute för det var flera som sa att de tagit in fåren, men när vi kom dit fick vi se en bagge, en tacka och ett svart lamm som inte var så litet längre. Det tyckte barnen var jätteroligt!

När vi kom tillbaka höll jag i samlingen och jag lekte en minneslek med de och när det var klart så slutade jag. Väl hemma tog jag och Bruno en komm kaffe och lite lunch och sen blev det dags för seminarie och då gick husse ut med Gibbson på ängen där zaco och mamma väntade. När lektionen var slut hade Bruno och Gibbson kommit hem och vi la oss allihopa i vardagsrummet. Jag och Gibbson somnade och Bruno låg och läste sin bok han har i mobilen.

Sen vart det dags för middag och efter det skulle jag och Sanna ut och springa, men min mat satt ända upp i halsen och Sanna mår inte jätte bra så det blev en mycket rask pw istället. Vi var ute i en timme och det kändes i benen när vi kom hem, inte konstigt med tanke på farten vi höll, det var duktigt. Jag brukar ha en tendens att hålla högt tempo i början men utan att jag tänker på det saktar jag ner efter ett tag.

Nu blir det en kopp té och The mentalist!
Jag säger alltid att Gibbson ligger här och sover under skrivbordet när jag skriver.
Tyckte det var dax för ett bildbevis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0