bgcolor: #fff;

Onsdag 7 September


Jag tycker om onsdagar för det betyder att det bara är torsdag och fredag kvar, sen blir det helg! När onsdagen är förbi vet man att den större delen av arbetsveckan är avklarad.

Idag jobbade jag förmiddag och när jag kom hem hade jag en stund på mig att svänga ihop lite lunch och varva ner lite fram tills att det var dags för seminarium. Det gick bra och det var väldigt intressanta tankar och frågor som kom upp. Imorgon ska jag plugga massa mattetal på fm för att sedan åka till jobbet på em.

Det är föräldramöte ikväll och jag funderar på om jag ska äta innan eller efter. Just nu är jag inte hungrig för fem öre men jag kanske hinner bli? Fast om jag ska äta innan börjar det bli dags att börja laga maten och det har jag ingen lust med. Vilket dilemma..

Byrackorna var helt hysteriskt roliga idag, tycker jag i alla fall. I min lägenhet kan man gå runt genom att gå igenom alla rum och det kom de på idag och började jaga varandra. De sprang varv efter varv, och tillslut medan jag satt där och skrattade kom jag på att det här måste jag ju bara filma. Så jag lyckades få med några varv men som vanligt när man tar upp kameran/mobilen så slutar dem. Men som sagt hann jag få med några varv i alla fall och dem ser jätte roliga ut! Jag tänkte jag skulle lägga upp filmen här på bloggen men jag har inte riktigt listat ut hur man ska göra.

Jag kanske återkommer med den, men just nu ska jag gå och sätta mig i soffan en stund för att varva ner lite så att jag orkar med föräldramötet ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0