bgcolor: #fff;

Tisdag 6 September


Idag var jag inte alls lika trött som igår när jag kom hem från jobbet. Det är underligt hur olika man kan känna sig från dag till dag. Det roliga är också att igår var en mycket lugnare dag än vad det var idag på jobbet. Det är högt ljud hos oss just nu, eller så är det för att jag är så van vid äldre barn.

Dagen började i alla fall med en liten studiegruppträff kl 8:30 för att skriva ner lite tankar och funderingar kring litteraturen vi läser denna vecka. Studiegruppträffarna är alltid det bästa och det roligaste tycker jag, det är skönt att höra att man inte är ensam om tankar och det är intressant att höra hur andra tänker. När klockan nästan blivit tio sa vi hejdå och då började jag göra mig iordning för att gå till arbetet.

Började klockan tolv idag och jag vart varmt välkomnad när jag kom vilket är helt underbart. Hade tydligen varit en ganska kaotisk morgon. Det fortsatte väl lite halvkaotiskt men det gick bra ändå! Det är härliga barn vi har, fast så skulle man väl säga vart man än var.

När klockan slog hemgång skyndade jag mig hem för att jag hade en tvätttid som började precis när jag slutade så det yrde om mig när jag cyklade hem. Tvätten höll jag sedan på att glömma när min tvätttid var över så jag fick springa till tvättstugan för att riva ut allt ur tumlarna.

Vi åt god mat idag, eller jag tyckte i alla fall det men Bruno hade väl kunnat skippa oliverna. Det blev stekt kyckling tillsammans med varm grekisk sallad. Jättegott!

Jag vägde Gibbson nyss och han väger nu 18 kg! Mattes stora kille! Inte konstigt att jag börjar tycka att han är så tung.. Han blir speciellt otymplig när han inte har någon lust att bli buren vilket jag har full förståelse för att han inte vill. Nu ska jag väl gå och göra min sambo sällskap i soffan för att kolla hur det går för Sverige ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0