bgcolor: #fff;

Torsdag 22 September


Det känns som att det vart mycket att göra sista tiden med möten både på morgonen och på kvällen med jobbet och även om det bara handlar om 1-2 timmar så är man ju borta hemmifrån ett tag.

Den extremt viktiga matteboken har jag fortfarande lagt händerna på. Det var väl en vecka sen jag beställde den från cdon nu så den borde väl komma när som helst. Men det är inte säkert att jag ens får den, snart får man väl ett mail om att den är slut där också.. Den här mattekursen känns riktigt jobbig! Didaktiken och pedagogiken är intressant och det är kul att läsa om hur andra har gjort i sina klsaser men det är just det där med att räkna som jag ligger jättelångt efter med efersom jag inte har bokhelvetet. Den här kursen känns det som att jag kommer ha svårt att klara.. Bara på grund av att vi har ett matteprov, litteraturtentan kommer nog gå bra men matteprovet kommer nog gå mindre bra.. Suck!

Nu ska jag gå ut med Gibbson och Zaco för att låta de leka av sig lite, sen ska jag sätta mig och läsa lite mer inför seminariet imorgon. Räkna till räknelektionen blir svårt som sagt.. men jag får hänga med på vad de andra har ställt för frågor istället.

Måste skynda mig hem från jobbet idag eftersom Bruno har träning med smågrabbarna ikväll. Jag och Gibbson går väl ut och tränar lite medans.

Måste berätta också, jag och Bruno älskar halloween fester eller maskerader och går hela året och funderar över vad vi ska klä ut oss till och har det klart för oss ganska tidigt på året. Det gäller bara att komma ihåg vad man tänkt ut. Jag kom iaf på nu efter sommaren vad jag hade tänkt på och började kolla efter en blå klänning och hittade en ganska passande klänning på hm som kom för någon dag sedan. Igår ropade bruno på mig att jag skulle komma och kolla på en sak, så jag går bort till honom och så visar han mig datorn. Då ska Fia klä ut till Alice i underlandet, precis som jag hade tänkt. Hahaha! Jag tyckte det var lite läskigt att vi hade tänkt på samma sak och just det att hon precis köpt en blå klänning och jag också. Skillnaden är att hon har en fest att använda den på och det har inte jag.. Hahaha! Så om det kommer en fest får jag leka copycat eller komma på något nytt. Fast om jag skulle copycata någon skulle det vara Fia! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0