bgcolor: #fff;

Lördag 23 Juni

Igår var jättetrevlig! Jag började dagen med en joggingrunda med Gibbson, han fick springa lös medans jag körde intervaller. Gibbson tyckte det var jätteroligt att matte helt plötsligt började springa jättesnabbt och ville såklart springa med och hoppade runt omkring mig. Vilket var ganska störande men efter några onda blickar och tillsägelser så slutade han hopppa och jag kunde springa ordentligt.

Efter intervallerna blev det även lite backträning och nedjogg för att sedan avsluta med powerwalk sista biten och när vi kom hem igen stretchade jag först Gibbson och sedan var det min egen tur.

Sen gick vi till midsommarifrandet på IP, där fanns musik, korv, fika, midsommarstång och en massa folk. Gibbson ville såklart hälsa på allt och alla vilket var en aning jobbigt men det var trevligt. Det var ju helt underbart väder, himlen var klarbra och solen sken. Det vart lite kallt när vinden tog i ordentligt som den alltid gör där. När vi kom hem därifrån såg jag att jag hade bränt mig på axlarna.

Vi gick sedan vidare till några vänner till familjen där vi åt silllunch och jordgubbar till efterrätt, de var så gott! Vi satt där en stund och skrattade och pratade. Gibbson hittade deras vattenpölar som blir i berget och blev superskitig och fick spolas av med vattenslangen, busen!

På kvällen grillade vi med Sanna och Andreas, vi skulle ha åkt ner till vattnet och grillat men när vi kommer ner är det några som står där på bryggan och fiskar och vi bestämmer oss för att sitta hemma hos oss på baksidan istället. Det blev lika bra det, grillen ville inte vara med heller så det slutade med att vi fick steka köttet i stekpannan men gott blev det i alla fall. Vi hade jättetrevligt och var riktigt trötta när vi väl kom i säng.

Idag började jag och Gibbson dagen med en pw och sedan magövningar i 30 min men nu vet jag inte riktigt vad vi ska göra resten av dagen. Det började regna precis när vi började närma oss hem. Vi som hade tänkt cykla ner och ta ett första dopp i mälarn och grabbarna hade tänkt lira lite fotboll men det blir nog inte av nu.


Hoppas att alla hade en trevlig midsommar igår och att ni får en fortsatt härlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0