bgcolor: #fff;

Måndag 25 Juni

Igår var vi och firade min yngsta lillebrorsa och pappa, där åt vi tacopaj som mamma hade gjort. De var undebrart goda, en med köttfärs och en med kyckling och så sallad till. Jag skulle kunna leva på paj hela mitt liv känns det som. Till efterrätt hade pappa såklart gjort sin berömda cheesecake! Den är så god att man lätt kan äta en hel form själv!

Nu ska jag komma i ordentlig form till midnattsloppet plus att jag har gett mig f*n på att nå min målvikt nu och när jag gör det ska jag beställa en tid för att äntigen göra den där tatueringen jag suktat efter så länge. En ganska stor på sidan av ryggen/sidan av revbenen, jag längtar!

Jag prövade även att göra en ny blogg igår, den ska handla lite mer om min och Gibbsons träning. Den känns lite fräschare och jag ville ha något nytt men jag tror jag ska behålla den här ändå. Vi får se hur det fortsätter.

http://joshameegibbs.wordpress.com/

Idag gick vi upp jättetidigt, för att gå ut och springa samtidigt som Bruno åkte till jobbet men när vi tittade ut ösregnade det och jag och Gibbson gick och la oss igen. Men vi låg bara kvar en liten stund och gick sedan upp och gick ut och gick och lämnade tvätt i tvättstugan. Så nu ligger det en står hög på sängen som ska vikas. Packat lite mer har jag gjort också. Nej det är väl dags att ta tag i tvätten..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0