bgcolor: #fff;

Tisdag 26 Juni

Idag gick jag upp samtidigt som Bruno för att jag hade bokat den tidigaste tvättiden. Det var väldigt skönt att gå upp och komma igång så tidigt och istället ta en liten powernap senare.

Det såg ut att bli riktigt härligt väder idag men det ändrade sig så fort klockan började närma sig lunch vilket var tråkigt för jag och Gibbson gick iväg hem till mor och far för att Gibbson skulle få leka lite med Zaco. De fick vara ute och leka nästan hel tiden även fast det kom lite reng. Som tur var hade jag precis tagit in de när himlen öppnar sig och det börjar ösregna. Så under den tiden fick de vara inne och sova en stund.

När jag kom hem igen somnade Gibbson och jag började packa ner ännu mer grejer i flyttkatongerna. Köksskåpen börjar se tomma ut och tvmöblerna är också tomma förutom Brunos tvspel och konsoller, de får han packa ner. Jag är rädd att jag ska råka ha sönder de.

Efter att vi vart och hämtat min klänning som hade kommit körde jag och Bruno ett träningspass. Han med vikter och jag körde med min egen kropp som vikt så att säga och hopprep. Jag är så trött i armarna att jag inte orkar lyfta kontrollen för att byta kanal på tvn. Det känns bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0