bgcolor: #fff;

Tisdag 5 Juni

Igårkväll satt jag uppe til klockan var ungefär halv ett för att göra klart inför en opponering som var imorse så när jag vaknade hade jag inte alls någon lust att gå upp men det var ju bara att pallra sig upp. Sen vart det dags för terminens sista riktiga seminarium med opponering och allt. Direkt efter det fick jag slänge mig på hästen (läs cykeln) och ta mig till jobbet med en väldans fart! Seminariet var slut tio minuter innan jag skulle börja jobba.

Vi åt middag tillsammans med mor och far, hemmagjord pizza. När vi kom hem därifrån så drog jag på mig träningskläderna och Gibbson fick på sig nomeselet och så gick vi ut och sprang lite. Precis när vi började springa fick Gibbson syn på en katt och den började springa så Gibbson drog till. När vi springer sitter han fast i ett midjebälte så jag höll ju inte i och hans ryck gjorde så spännet på bältet gick sönder. Riktigt dålig kvalitet måste jag säga.. Han började springa efter katten men jag ropade "Gibbson stannar!" och han stannade så han var jätteduktig även om han började springa efter. Skönt att veta att han lyssnar när man säger till.

Det var i alla fall jätteskönt ute, luften kändes så ren och sval men det var ändå inte kallt ute, alldeles perfekt väder att springa i! När vi kommit halvvägs stannade vi vid golfbanans vattentapp och drack lite, både jag och Gibbson. Han fick även springa lös en bit av vägen och han lyssnade jättebra och var så duktig. Min lilla slyngel är egentligen inte så mycket slyngel, han är en duktig kille! När vi kom hem stretchade vi lite både jag och Gibbson och sen har vi spenderat resten av kvällen i soffan framför tvn, men nu ska vi gå och lägga oss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0