bgcolor: #fff;

Torsdag 21 Juni

Efter jobbet idag har jag sommarlov till augusti! Det ni! Sommarlovet ska spenderas i nya lägenheten, ute i elljusspåret och nere vid vattnet! Så nu vet ni vart ni kan hitta mig om jag inte svarar i telefonen, som jag tydligen är så dålig på.

Igår när jag kom hem från jobbet gick jag och Gibbson ut på en powerwalk. Riktigt bra tempo var det och Gibbson fick gå lös mycket. Vi "vallade" lite får som rymt, vi gick runt de och sedan närmade oss försiktigt och då sprang de tillbaka och kröp under staketet igen. Vad snälla vi var va? Annars hade vi kanske sett lammfärs på bilvägen.. När jag kom hem körde jag ett 30 min långt pass för magen och avslutade med att hoppa hopprep.

Det var svårt att hoppa hopprep i början för Gibbson tyckte jag rörde mig så roligt så han trodde vi skulle leka vilket föstörde lite men sen lärde han sig att bara ligga och titta och tillslut somnade han.

Imorgon är det midsommarafton, det lär nog bli en hyffsat lugn midsommar men supertrevlig. Vi ska fira den med Sanna och Andreas och vi ska grilla och äta gott. Kanske att vi tar med oss allt ner till fiskartorp och sitter där hela kvällen, det beror lite på hur väret blir.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0