bgcolor: #fff;

Torsdag 7 Juni

Idag hade jag ett kompletteringsseminarium och det var förhoppningsvis det sista jag gör innan examensarbetet sätter igång i höst.. Läskigt och spännande på samma gång! Jag fick gå tidigare för att jag skulle hinna till jobbet.

Det var riktigt skönt ute så när jag kom dit var alla redan ute och de fortsatte med det när jag åkte hem. När jag öppnade blev jag påflugen av en superglad Gibbson som vanligt. Lyckligare hund får man leta efter när matte kommer hem. Sötnöten! När vi väl hade hälsat klart kunde jag plocka upp posten och då hade jag ett brev på ica och jag såg att det var Gibbsons nya halsband och koppel som kommit.

Vi gick och mötte husse när han kom hem efter jobbet för att gå direkt till ica och hämta ut det där paketet som jag väntat på hur länge som helst känns det som. Jag kunde inte vänta tills vi kom hem utan rev upp paketet och satte på Gibbson hans nya halsband och koppel på en gång! Det var superfint! Vi är riktigt nöjda och hoppas det håller riktigt ordentligt!



  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0